Minden, ami üzleti ingatlan - a szakma szervezete

ACORA

RESCON - Teljeskörű bérlőképviseletet nyújt

2020. július 01. - Acora1

A kivitelezési piac irányába bővülne a komplex bérlőképviseleti szolgáltatást nyújtó RE-solution Consulting Korlátolt Felelősségű Társaság.

adult-architect-blueprint-business-416405.jpg

A REscon fő tevékenysége a bérlőképviselet, amely egy szofisztikált, összetett, tapasztalatra és tudásra épülő szolgáltatást jelent. Ebben már a design koncepció, a fitout koordináció és a műszaki tanácsadás is szerepel, természetesen az ingatlanszakmai részt sem kihagyva. Bakos Kristóf, a REscon ügyvezető igazgatója elmondta: „Azt mondhatjuk, hogy ez egy A-tól Z-ig szolgáltatási portfólió, ahol az igényfelmérés, az iroda- ingatlankeresés, a tervezés és a kialakítás is egy kézben van. Most pedig azon gondolkodunk, hogy emellé bevesszük a tevékenységi körünkbe a megvalósítást, azaz a kiépítést is. Így a tervezés és a kialakítás is azonos irányítás alá kerülhet, amely komoly hasznot biztosít a partnereinknek.” Saly Miklós szakmai igazgató hozzátette: „Ügyfeleink mind anyagilag mind pedig szakmailag előnyökhöz jutnak, hiszen nem kell az iroda vagy telephely kialakítás során több céggel szerződniük és több vállalkozást koordinálniuk. Mi a bérbeadókat, a belsőépítészeti folyamatot, a műszaki tartalmat és végül a megépítést is felügyeljük, biztosítjuk.”

A REscon 2011 őszén alakult, de a tulajdonosok, azaz Bakos Kristóf és Saly Miklós már korábban is dolgozott együtt és ismerték egymást. Fiatalon még együtt vívtak a Csepel SC-ben, majd a Master of Science in Real Estate ingatlanszakmai nemzetközi diplomás képzésen találkoztak újra a Műegyetemen. Ezt a kapcsolódást később több közös projekt követte, hiszen Saly Miklós, a Colliers csapatában a bérlőképviseleti tevékenységért felelt és ennek során Kristóf alvállalkozóként segítette munkáját. Ilyen közös projekt volt 2010 előtt az Abbott, RICOH, és a UPC irodája. „Ebből a sikeres kombóból született meg végül az önálló, közös tulajdonú REscon, amelynek műszaki hátterét főként Kristóf, míg a bérlőképviseleti tudást Miklós biztosítja.” – állítják a cég vezetői.

Az elmúlt közel 10 évben rengeteg projektet és megbízást nyertek el, de ezek közül is kiemelkedik a MITO kommunikációs ügynökség új irodájának megtalálása és megtervezése, amely végül olyan jól sikerült, hogy shortlistes lett az Év irodája versenyen 2018-ban. „A MITO példája jól mutatja, hogy mit lehet elérni, ha a teljes folyamat egy kézben van: itt az igényfelmérés után mi kerestük meg a megfelelő helyszínt, mi terveztük meg a designkoncepciót és a kialakítást is teljesen felügyeltük, a projektet teljes egészében koordináltuk. Először a MITO is saját maga próbált megfelelő irodát keresni, de végül nem sikerült megvalósítania az elképzeléseit, viszont velünk egy csodálatos, minden igényt kielégítő, inspiratív irodájuk lett. Sajnos sokszor tapasztaljuk, hogy a bérlők már csak akkor fordulnak hozzánk, ha elakadnak. Ez volt a helyzet legfrissebb megbízásainknál is - EPTA International és H1 Systems -, ahol már egy-egy elindult, időben elcsúszó és megakadó folyamatba léptünk be, hogy megoldjuk a problémákat.” – mondta Saly Miklós. Vezetőtársa, Bakos Kristóf a villás-, raktártechnikai targoncák, szállítókocsik gyártójaként ismert STILL új telephelyét emelte ki a referenciák közül, amelyet az idei év első felében adtak át Tatabányán: „Erre a projektre különösen büszkék vagyunk, hiszen ez volt az első, vidéki komplex megbízásunk, ami ráadásul egy teljes telephelyre vonatkozott és nem kizárólag irodára. A STILL új központjában az irodák, a műhely és a raktárak is megfelelő helyszínt kaptak, egy kamionnal könnyen megközelíthető területen, amely reflektál a vállalat XXI. századi igényeire. Ebben az esetben a teljes tevékenységet mi menedzseltük az igényfelméréstől, a helyszín megtalálásán keresztül a fejlesztő bevonásáig egészen az átadásig.”

Az ACORA szervezet Saly Miklós kezdeményezésére született és elmondása szerint ez részben a covid-járványnak is köszönhető: „Az otthoni karantén érdekes módon megerősített és felélesztett már elhalványuló emberi és szakmai kapcsolatokat az életemben, volt időm olyan partnerekkel beszélgetni, akikkel már hosszú éve nem. Már régi vágyam volt egy ilyen ingatlanszakmai műhely létrehozása, de a hétköznapok és a munka mellett nem volt erre időm, most viszont a járvány megteremtette ezt a lehetőséget. Az ACORA kötelékében egy nagyon jó hangulatú, tapasztalt csapat jött össze, akik elsősorban a felhasználóknak, az iroda és raktáringatlankereső cégeknek segíthetnek a legtöbbet. Hasznos információkat biztosíthatunk a kereskedelmi ingatlanok piacáról, amely jelenleg is átalakulóban van különösen az irodákat illetően. Véleményünk szerint ezek szerepe meg fog változni a home office sikeres vizsgája miatt. Egy hibrid dolog jöhet létre, hiszen továbbra is működni fog a home work, de lesz iroda is, amely azonban már nem az ottani munkavégzést, hanem sokkal inkább a személyes interakciót és az emberi kapcsolattarást szolgálja majd.”

További információ: RESCON 

A bejegyzés trackback címe:

https://acora.blog.hu/api/trackback/id/tr10015976448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása